Abilitata inca din anul 2003 S.C. CERDIN PROD S.R.L. este serviciul extern care acopera toata gama de activitati din domeniul securitatii si sanatatii in munca si a situatiilor de urgenta in conformitate cu normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 319/2006 si legii nr. 307/2007.

La baza abilitarii sta Certificatul de abilitare nr. 36/18.02.2011 (reinnoit) emis de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale.

Aflandu-ne permanent intr-o campanie de instruire si perfectionare pentru a face fata cerintelor noii legislatii a Uniunii Europene in acest domeniu de activitate administratorul societatii a urmat cursurile impuse de legislatia in vigoare pentru obtinerea nivelului superior indeplinind astfel conditiile de pregatire la nivel superior in domeniul securitatii si sanatatii in munca si prevenirea si stingerea incendiilor.

Fiind orientati catre necesitatea si cerintele clientului si bazandu-ne pe o comunicare deschisa actionam in interesul companiei dumneavoastra. Etica, profesionalismul, promptitudinea si experienta de 10 ani  ne recomanda ca SPECIALISTI IN DOMENIUL SSM SI PSI.

Plecand de la preocuparea fiecarui angajator de a avea in societate angajati sanatosi fizic si mental dar cu respectarea legii 319/2006 de a dispune toate masurile organizatorice de securitate si sanatate in munca si protectie si prevenire a incendiilor S.C. CERDIN PROD S.R.L. promoveaza sanatatea si securitatea lucratorilor sub toate aspectele legate de munca.

 

Incepand cu anul 2011 SC CERDIN PROD SRL indeplineste toate conditiile legale pentru a fi prestatorul dumneavoastra de servicii in domeniul RESURSEI UMANE inregistrat la ITM BRASOV sub numarul ITM P 77 B830/03.10.2011.

Acest serviciu a fost creat in cadrul societatii cu scopul de a inlatura birocratia departamentului de resurse umane si de a reduce consumul de resursa umana interna lasand-o astfel sa se focuseze pe atributiile principale ale jobului. Si pentru ca suntem relativ noi pe piata, zicem noi ca „suntem buni la toate” adica acordam consultanta, administram personalul, calculam salariile, mentinem relatia cu inspectorii ITM si AJOFM in consecinta va asiguram ca functia de resursa umana va fi indeplinita adecvat si conform legislatiei in vigoare.